Arkadaşlar bu kesinlikle bir şikayet konusu değildir.

Yeni aldığım bir sitenin hostu oradaymış açıkcası siteyi komple de silmek istemedim. Bu yüzden arkadaşlara ulaşmaya çalışıyorum sitelerindeki msn ve adreslerinin yanı sıra telefon numaralarını da denedim ama arkadaşlara ulaşamadım bu arkadaşlara nasıl ulaşabilirim?