Konu
Aspx ve iis Hatası
02-02-2010, 10:14:03
#3
Hardaman
wwwroot olarak değil de direk inetpub içinde deneme diye bi klasörde duruyordu dediğin gibi denedim onda da aynı hatayı aldım...