Konu
Yerleşim şeklim kural ihlalimi?
01-02-2010, 23:43:23
#1
utq_
kategorilerin içine yerleştirdim arkadaşlar bi problem olmaz dğeilmi? kural ihlaliyse hemen düzelteyim bari ama 2 haftadır bu şekilde.. iki farklı sitemde uyguladım