kafkasvideo Mesajın İçin Teşekkürler.
Ben Botları Kullanmaya Çalışmadım Zaten, Manuel 3-5 Kendim Ekliyorum 
Adsense Olayınıda Ben php İnclude Kodu ile Hallettim Bi Şekilde 
Ben Scriptin İd'siz Halini Kullanıyorum.
Problemim Şunlar;
Google'dan Aramalarla Geleni Script Etiket Olarak Atıyor Google'da İndexliyor,
Yalnız Sorun Şu ki Titlelerde Etiket İsmi Çıkmıyor. Titlelerde Sadece Keywords Var.
Baya bi İndexim site:siteadı.net Şeklinde Arattığımda Title Olarak Aynı 
Diğer Konumda Şu, Siteme Üyeliksiz Yorum Yapılsın Ama Ben Onaylamadıkca Yayınlanmasın.
Arkadaşım google adsense reklamını göstermiyor bendede nasıl yaptığını anlatırsan sevinirim. Şuanda sorunlar şunlar
Yorum alanı çalışmıyor. İdsiz olduğundan
Google Adsense Reklamları gözükmüyor
Yardımcı olursanız sevinirim.! msn den ulaşabilirsiniz yada siz bırakın msn
admin@sine-film.com