AlemFrm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


kafkasvideo Mesajın İçin Teşekkürler.
Ben Botları Kullanmaya Çalışmadım Zaten, Manuel 3-5 Kendim Ekliyorum
Adsense Olayınıda Ben php İnclude Kodu ile Hallettim Bi Şekilde

Ben Scriptin İd'siz Halini Kullanıyorum.
Problemim Şunlar;
Google'dan Aramalarla Geleni Script Etiket Olarak Atıyor Google'da İndexliyor,
Yalnız Sorun Şu ki Titlelerde Etiket İsmi Çıkmıyor. Titlelerde Sadece Keywords Var.
Baya bi İndexim site:siteadı.net Şeklinde Arattığımda Title Olarak Aynı
Diğer Konumda Şu, Siteme Üyeliksiz Yorum Yapılsın Ama Ben Onaylamadıkca Yayınlanmasın.

Arkadaşım google adsense reklamını göstermiyor bendede nasıl yaptığını anlatırsan sevinirim. Şuanda sorunlar şunlar

Yorum alanı çalışmıyor. İdsiz olduğundan
Google Adsense Reklamları gözükmüyor

Yardımcı olursanız sevinirim.! msn den ulaşabilirsiniz yada siz bırakın msn
admin@sine-film.com