o yüzdenmi büyük şirketlerin başında çoğunlukla erkekler var?
Erkek egemen bir toplumun bireyisin böyle düşünmen ve seni doğuran annen dahil karşı cinsi küçümsemen normal.
Bizim toplumumuz işte bu. Erkek üstündür değil mi ?

Erkekler zekidir, güçlüdür, kodu mu oturtur bizim toplumda. Kadın, sessizdir. Ne yaparsa göze batacağı için pek de cesur sayılmaz. Cesur olanına da her türlü kulp uydurulur. Demediğini bırakmaz saygı değer toplumumuz
Ne güzel erkekler üstün bir ırk..