o yüzdenmi büyük şirketlerin başında çoğunlukla erkekler var?
Büyük şirketlerin başında genelde erkeklerin olma nedeni Türkiye'de, ailelerin kız çocuklarına tutumlarıyla erkek çocuklarına tutumları arasındaki uçurum gibi farktan kaynaklanmaktadır.
Annen 1 hafta evden gitsin bak o ev ne hale geliyor 1 haftada. Şayet benim annem evden gidince 2. günden itibaren eve gelesim bile gelmiyor.
Bayanlar, erkeklerin yaptığı herşeyi ve fazlasını yapar her zaman.
Etrafındaki ailelere bir bak. Para erkekte durduğu sürece o paranın nereye harcandığının bile kimse farkına varmaz. O aile sadece günü geçirir. Belkide eksiye düşer. Eğerki durumun iyileşmesi gerekiyorsa mutlaka bayan eli değmesi gerekmektedir.