digiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle anket olmaz.
En iyi araba hangisidir anketi gibi saçma olmuş bu.
Her markanın belirli sınıflarda bir çok modeli var.
İhtiyacını en iyi karşılayan ve en uygun fiyatlı ürün senin için en iyidir.
Ama prestij açısından soruyorsan macbook hepsinden iyidir. Sonra Sony.
Diğerlerinin hepsi al birini vur ötekine kategorisinde bence...
Kafa karıştırma. Senin dediğine göre şu mantık 'Param Hangisine Yeterse En İyisi Odur' işler. Kısacası dediğin saçma. Sonuçta sende bir önerme yapıyorsun.

Gelgelelim benim oyum Toshibaya gitti ancak Asusuda öneririm.