kralburda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
PARDON UFAK BİR HATA VARDI GÖZÜMDEN KAÇMIŞ DÜZELTTİM LÜTFEN BURADAN İNDİRİP tekrar yükleyiniz! Ayrıca footer.php ve decoder.php yi BINARY modda atmanız gerekmekte
hala izlenmiyor.