Zaten yaygın olarak lg var şu an herkeste.Bende yarın bakıcam artık büyük ihtimal Lg alacağım.Peki bu netbooklarda dvd-r olmadığından format olayını nasıl yapıyorsun?
Usb'den mi yoksa harici dvd-r mı aldın?