FatihGUNGOR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bence reklama fazla ihtiyacı yok diye düşünüyorum. R10 bi konu açsanız bir sürü domain reglenir. Özellikle jenerik isimler kapış kapış gider. Sonra burda onları fahiş fiyattan satmaya kalkışırlar
O dediğin olay ok.net in stratejik davranışı sonucunda oluştu. ilk başta paralı gösterdiler ve bir kampanya gibi lanse ettiler. millet hücum etti. bir kaç üyelik dahi açarak. böylelikle ok.net inde alexasına yağ sürdü. daha başkahangi site aracılığıyla alexada buralara gelebilirdi ki.
Neyse konu dağılmasın. ok.net sağlam reklamını yaptı. aynı taktiği bu forum bi daha yermi bilinmez