Konu amacından Aşmış.. Tartışma platformuna dönmüş resmen.. Zed bilişim ve ZedTeknoloji.. Her nekadar isimler aynı olsada Görseller farklı bence.. ''bilişim'' ''Teknoloji '' olarak.. Artı.. Zed Bilişimi de ZED teknoloji olarak görecek kadar kör değiliz ya Zed bilim Güzel kampanya Başarılar dilerim..


Edit:Tamamı kalın ( Bold ) yazı yazmak yasaktır.