TOYGARLI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Saol kardeşim


suan sen sektor farkı yapmıyorsun ama isim farkı yapıyorsun o zaman isim farkı yapmıyorsan sen teknoloji ben bilisim sorun yok o zaman .. he bu arada ( daha r10'das musterin varsa söle yazsınlar ama bana yazanların hiç biri musterim degildir )



saygılar..

Şu kurduğun cümleyi bir daha okurmusun