Dakika adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İki Dakika okuyunuz
bu Caner geldi msn de dediki ödeme bekliyorum geldiğinde ödücem bende ben anlamam hemen dedim oda dediki Siz bana ticketten küfür ettin dedim ama baksın kayıtlarına ben üye bile değilim nasıl küfür ederim sonra dedi işte Yeni stok geldiğinde makineniz verilecek iade filan yok
Bu nasıl Bir anlayış netdirek e göre adam müşteri bile değil
Senle dalga geçiyor hala