KheizLech adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayırlısı olsun güzel görünüyor blog tarzıysa kullanabilirim
Evet hocam blog tarzı olacak.
Erturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Guzel oluyor. Ellerine saglık
Teşekkür ederim. Bir de tasarım bulup bitirebilsek.