her yerde konu olması iyi birşey gibi görünse de başınıza dert olabilir. ekşisözlük yöneticilerinden birisi facebookta çalışıyor mesela. hatta iddiaya girerim haberturk editörü bile konuyu ekşisözlükte görmüştür.