Onca insan bunu para vererek aldı. Ve düzgün şekilde kullanılıyordu. Takii sen burada ne için yaptıysan bilmiyorum ama paylaşana kadar. Şimdi bu yöntemde pert oldu. Adım gibi eminim bizim gözü açlar yüzünden 1 ay sonra tüm siteler top commentları kaldıracaktır.
teşekkürler.
anlaşılan sen bu eklentinin geçmişini bilmiyorsun ki böyle sitemkar konuşuyorsun.2008'den beri bilirim bunu yabancı forumlardakilerde 2008'den beri bilir.yani binlerce kişi biliyor bi' buradakiler bilmiyordu.Binlerce kişi bilirlen eklenti kalkmadı şimdi para ile aldım diye sitem ediyorsun.Kimse kaldırmaz kafanı yorma.Comment eklentisini koyanlarda bu işin farkında onlarda yorum gelsin diye bilerek koyuyorlar.Siz işin geniş mantığını kavramamışsınız.2 tarafa maksimum faydalı olabilecek şekilde kullanılabiliyor bu.