merhaba,
facebook'un aynısı..
bu scripti nerden buldunuz.. siz mi yazdınız, satılıyo mu..
ilginç..
umarım 5-10K sivaslı üye yaparsınız da masrafını çıkarır..
farmville ve fishville de olacak mı