mtn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerçekten çok güzel görünüyor. Bizde bir benzerini bitirmek üzereyiz. Görünce şaşırdım biraz

Eksik yok gibi görünüyor. Konuyu tamamen inceledim, tek söyleyebileceğim böyle bir projede facebook desteği mutlaka olmalı
Evet facebook desteğini yapmaya çalışıyorum

flashguru adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çoklu satış yapmayacak mısın?
İnan, henüz karar vermiş değilim.

onlinesinema adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gayet güzel tutabilecek bir proje facebook entegrasyonu ile birlikte eğer tek kişiye satacaksanız yüklü bir miktar tutması lazım en aşağı 500 lira
Teşekkürler