Gerçekten çok güzel görünüyor. Bizde bir benzerini bitirmek üzereyiz. Görünce şaşırdım biraz

Eksik yok gibi görünüyor. Konuyu tamamen inceledim, tek söyleyebileceğim böyle bir projede facebook desteği mutlaka olmalı