Evet çok iyi okursan orda benim yazdıklarımı daha mantıklı oldugunu anlarsın arkdasım ben burda bırcok kısıyle alısverıs yaptım herkez gıbı ıthater ıstemedım ama sahıdım coktur.öncesını okursan anlasmamız fln yoktu onla hiç fark etmez bilen biliyo
bana güvenmıyen zaten almasın arkdasım