Sanırım daha önce satıp vazgeçmiştin bu siteyi? daha doğrusu pr güncellendi diye vazgeçmiştin ve banlanmıştın Forumda bu gibi durumlara sahtekarlık deniyor alacak arkadaş dikkat etmeli.

https://www.r10.net/sikayetim-var/533...ayetciyim.html