Öncelikle Tüm Firma Arkadaşlarıma Tşk Ederim İlk Mesahjımda Belirtmediğim Belirtmeyi Unuttuğum Hususu Bildirmek İstiyorum

TR & ABD Lokasyon Düşünmüyorum ALMANYA / HOLLANDA Şeklinde Düşüncem

Not: PM Atan Tüm Arkadaşlarımla MSN'den Bizzat Görüşeceğim Olumlu Yada Olumsuz Kendilerini Bilgilendireceğim. İlgiye Şimdiden Tşkler.