Gdi bu yöntemi forumda sattığı zamanda biliyordum. Ve satılmasını hoş karşılamıyordum. Nedenine gelince diğer yabancı forumlarda ücretsiz yazılan konuların burada maddiyata cevrilmesi hoş bir olay değil. Arkadaşın paylaşım yapması da güzel. Fakat şu var ki sadece benim arşivimde bile su an en az 200 site var bu eklentiyi kullanan. Ve link aldığım site 5'i geçmez. Onaylanmanız çok zor.
Bu yöntemi GDI den satın alanlardanım ve 3 ay önce uyguladım. GDI arkadaşımızın bana verdiği belli başlı blogların dışında top com. listesi olan 70-80 blog daha buldum. 3 ay öncesinden de bu taktiği uygulamaya başladım. İlk zamanlar çok mantıklı olduğu için çok hoşuma gitmişti. Ancak şöyle bir durum da söz konusu, madem artık ulu orta herşey konuşuluyor, ben de tecrübelerimi aktarayım. Bu bloglarda tüm mesajlar admin onayından geçiyor. Bu taktiği uygulayarak Top Com. listesine girmek peşinde olan da birçok kişi var. Admin, belli başlı kişilerin mesajlarını onaylıyor, diğerlerininkini onaylamıyor. Süper yorumlar yazsanız da onaylanamayabiliyorsunuz. Bir nevi ahpap-çavuş ilişkisi var yani. Adminin keyfine kalmış. İstediği kişilere onay veriyor ve listelenmesini sağlıyor, istemedikleri kişilerin mesajlarını kabul etmiyor ve listeye girmesini engelliyor. Büyük çabalarla onay aldığım ve mesajlarımı yayınlayan bloglarda da listeye girme çabası içinde olan birçok kişi olduğu için rekabet had safhada ve sürekli listede olup olmadığınızı takip etmeniz gerekiyor. Biraz sinir bozucu ve oldukça da zaman gerektirdiği için ben artık bu işin peşini bıraktım. Hevesinizi kırmak maksadım değil, ama mutlaka bir deneyin, denemeye değer, 1-2 ay sonra yazdıklarıma hak vereceksiniz...
http://www.webtrafficroi.com/tips-fo...oogle-adsense/
ornek :
thnx for sharing, nice post, great job gibi yorumlar yazarsaniz elbette Onaylanmazsizin.. ama hayret, ustteki onaylamis, demek ki umrunda degil onun ama cogu webmaster yukaridaki ornekler gibi siteleri onaylamaz, bosa yorulmayin.
bende gdiworkathome.com/blog var, bende top commentators kullaniyorum ev adam gibi yazilan yorumlari kabul ediyorum, ama yukaridaki ornekler gibi aslaaa !
ben bir sey farkettim turk webmasterlarda ( 6 yildir turkiyedeyim ) herkes kısa yoldan gitmek ister, herkes kısa yoldan para kazanmak isteri herkes kısa yoldan basarmak ister.. ama gercek para ve gercek basarı kısa yoldan ulasılmayacak bir yerdedir....