1-) Abdülhey ben aslanın adamıyım diyerek polatın yanına geldi.
2-) Yav bunlar abi kardeş gibiler 2-3 senedir. ben de inandım aslanın adamı olduğuna
3-) Eee o zaman bu son bölümde ki iskender olayı nedir? İskenderin yanına gitti emrinizdeyim filan dedi ?

Bi tek kv sağlam dizi diyordum bunlarda sapıttılar. (Aaah ah nerde o polatın küçüklüğü elifin peşinde koşardıya la )