Konu
DGN'den Bursalılar'a Müjde!
28-01-2010, 04:13:24
#140
rodox
Bursaya gidip gördüm gayet güzel dahada iyi olcağını düşündügüm bir DC , eminim ilerde adlarından daha çok söz ettirecekler. Başarılarınızın devamını dilerim.
Not: ping süreleriniz gayet düzgün