Bende erken index almayı tercih ederim. Ama çok yararı yok. Sadece egomuzu tatmin ediyoruz
Tahmin ettiğim gibiymiş, ayrıca o 'alakası yok' diye ezik bi şekilde rep veren arkadaşa sesleniyorum, alakası olmadığının bende farkındayım önce okumayı, anlamayı öğren ondan sonra yap ne yapacaksan.

Öyle bi'şey olmadığını bende biliyorum ama asıl can alıcı noktaya kafan basmadığı için anlayamamışsın normal olarak.