Ya gerçeği söyliyim parasında değilim. 140 dolar için uğraşmaya değmez ama öğrenciyim ve adsenseye güvenerek bir borc yaptım. Şimdi gerçekten sıkıntı olucak :/ Yoksa ne zaman yatacagı yada yatmayacağı umrunda olmaz