Konu
Çay Ocağında Çalışan Veya Çay Ocağı Olan
26-01-2010, 22:19:22
#9
salvo_wm
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
eniştem de çaycı haftada 400 tl falan alıyor. kendi ocakları ve kardeşleri ile beraber işletiyorlar. çaycı ocağında işçi olarak çalışıyorsan hakkını al derim. haftalık 100 liraya değmez yani.