Konu
Çay Ocağında Çalışan Veya Çay Ocağı Olan
26-01-2010, 22:08:35
#7
BUGRAHANN
Bu devirde böyle düşünceli personelim olsun, günlük 20 lira açığım olsun.. Takma kafana, sabah ola hayrola.. (; İş hayatı, biraz fazla çetrefillidir alışırsın sonra bırakamazsın o hayatı.. ^^