Bu devirde böyle düşünceli personelim olsun, günlük 20 lira açığım olsun.. Takma kafana, sabah ola hayrola.. (; İş hayatı, biraz fazla çetrefillidir alışırsın sonra bırakamazsın o hayatı.. ^^