hermesyus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iş hayatında sana bir tüyo vereyim
asla senden kıdemli olanı patrona gammazlama. sonu hoş olmaz senin huzurun açısından.
hem daha ilk gününmüş..ilk günden bunu yapmaya kalkarsan işin zorlaşır .
ekmeğine bak. gözün açık olsun ve takibini yap
dostum bende söylemiyim diyorum ama kötülüyor resmen beni hesabında açık var diyor bende bunu sorarsa açıklamamı yapmayı düşünüyorum patrona