Video piyasası da artık bitti hayırlı olsun arkadaşlar. Artık insanlar 50 TL de vermek zorunda değiller.

belesciyiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
lisansa gerek yok isteyen istedigi gibi kullansin birtek alttaki linkler kalsin onuda kaldirana hakkım helal değil okadar söylerim
Kodları şifrele footer kısmını kimse senin linklerini kaldırmasın bence böyle yap