EphiNoiA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konuyu Büyük Bir ilgi İle Takip Etmekteyim.. Büyük Bir Emek Ve Çapa Var Bundan Ötürü Seni Tebrik Ediyorum.. Eline Koluna Sağlık.. Birde Bi Paylaşsan Ne İyi Olur

paylasicam merak etme az kaldi tasarimi hallediyoruz