bunun pek işe yarayacağını sanmıyorum. Site sahibini uygun bir dille uyar. Savcılıktan falanda bahsedersen adam botlarını çeker.
Botla çekmemiş doğrudan copy+paste yapmış..Elbette adama ulaşmaya çalıştım ancak ne mail adresi var sitesinde ne de bir iletişim bilgisi. Yorum olarak sorunumu paylaştım ancak o da ne kadar umursar bilinmez. Adamın içeriklerinin çoğu kopya ve benim güncel ziyaretçi çekmeyi beklediğim yazılarımı kopyalamış. Ne hikmetse üst sıralarda o çıkıyor. Yazıyı yazdıktan kısa bir süre sonra index alan yazılarım bugün saatler geçmesine rağmen indexlenmemiş. Adamın sitesinde baktım benim haberlerim, yazılarım okunuyor. Bu da sinir bozuyor.