AnTiBiy0tiq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne derdin vardı?
Derdim sensin

Şaka bir yana, 16 yasındaydım cocuk aklı işte kızdan ayrılma olayları felan..

Ha şimdi bana sorarsan bir daha yaparmısın diye Salak mıyım derim..