Ben de siteyi almak için girişimde bulundum ama ses çıkmadı.
Olmadı kendimiz yazacağız artık

Teşekkürler

Anybody adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/members/45772-zeytech.html

bu arkadaş olması lazım. Daha önceki kapalı kalması konusunda da gerekli açıklamaya aynı kişi yapmıştı