TheWebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sitenin tasarımı çok hoşuma gitti.
Teşekkürler... 3 aylık çalışmanın sonucu... Ürünlerimizinde hoşunuza gideceğini düşünüyorum

Sevgiler