Konuyu iyi hortlatmışsın

---------------------------

Başka lazım olan arkadaşlar faydalansın diye yazıyorum yoksa sorun 2007'den buyana çözülmüştür sanırım.

Eğer teman için öyle bir seçenek yoksa "SMF Default Theme - Core" için sıfırla çalışacaktır düzenlediğin şekilde.

nokiaa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yaw benim kullandıgım temada bu ayar yok onu nası yapcaz? bazı temalarda varda kullandıgım temada
Bu tema için kullanıcıların sahip olduğu ayarları sıfırla die bişi yok