Konuyu iyi hortlatmışsın
---------------------------
Başka lazım olan arkadaşlar faydalansın diye yazıyorum yoksa sorun 2007'den buyana çözülmüştür sanırım.
Eğer teman için öyle bir seçenek yoksa "SMF Default Theme - Core" için sıfırla çalışacaktır düzenlediğin şekilde.
yaw benim kullandıgım temada bu ayar yok onu nası yapcaz? bazı temalarda varda kullandıgım temada
Bu tema için kullanıcıların sahip olduğu ayarları sıfırla die bişi yok