Zombi mod oynayabilmek için illa server kiralamanıza falan gerek yok..
Kendi makinanızdaki CS klasörü üzerine
Metamod +
AMXMODX kurabilirsiniz. Üzerinede
Zombie Mod plugini kurulabilir. Bu şekilde kafede kurulum yapabilir veya Hamachi üzerinden arkadaşlarınızla da oynayabilirsiniz.
Kolay gelsin