Zombi mod oynayabilmek için illa server kiralamanıza falan gerek yok..

Kendi makinanızdaki CS klasörü üzerine Metamod + AMXMODX kurabilirsiniz. Üzerinede Zombie Mod plugini kurulabilir. Bu şekilde kafede kurulum yapabilir veya Hamachi üzerinden arkadaşlarınızla da oynayabilirsiniz.

Kolay gelsin