Bilgisayarınıza eklenti vs. kuramayacağınızdan cs zm modu yaşamak adına sadece modelleri kullanabilirsiniz. Tam anlamıyla zm modunda oynayabilmeniz için bir kullanıcıya sahip olmayan 3. parti bir makinaya gereksinim duyulur. O makinadaki oyun dizini içerisine eklentiler kurulur, modeller atılır, ses dosyaları yollanır ve gerekli ayarlamalar yapılır.

Başka bir seçenekse kendi bilgisayarınızı normal bir server' mış gibi düşünüp 3. parti makinayı kendi bilgisayarınız var saymak. Onun için de kendiniz bilgisayarınıza dedicated server kurulumu yapmalısınız fakat bu yetmez; zm modunu da kurabilmeniz gerekir.

Bilgisayarınıza cs v1.6 server kurulumu için tıklayınız.

Zm mod içinse buraya tıklayınız.

Fakat şunu unutmayın ki modları düzenlemenin sorumluluğu size aittir; editlenmemiş bir biçimde size sunulurlar. Düzenlenmiş modları da kimse size kolay kolay sunmaz.

Dolayısıyla doğru duymuşsunuz; kendinize ait tam anlamıyla zevk alabileceğiniz bir cs zm mod istiyorsanız oyun sunucusu kiralamanız lazım..