Gercekten ozur normalde bende kızarım boyle seylere ama sanırım yanlıslıklada olabılıyomus, moderator arkadaslar gorunce sıler sanırım burdan
kampanyalar kısmına eklendı mesaj
https://www.r10.net/ozel-kampanya-hab...post1060301482