Böyle durumlarda kendi haline bırakacaksın. ölecekse ölecek, yaşayacaksa yaşayacak ve kimse onunla ilgilenmediği için bir daha ilgi çekmek için öyle bir şeye başvurmayacak. Bir arkadaşım da intihara kalkışmıştı. hiç dokunmadım. ağladı sızladı karşımda. sonunda gitti kendi kendine kustu falan tövbe etti böyle bir şey yapmamaya. Biliyorum eğer ilgilenseydim sık sık onunla tehdit edecekti. psikolojisi bozuk kişilerin ilgi çekme biçimidir bu. bırakırım ne hali varsa görsün. ölecekse de ölsün. kendi sorunu.
Hiç uğraşamam kendime yetemiyorum da ben. uzmanlar da böyle söylüyor. amaç ilgi çekmek. İlgisiz kalın bir daha yapmasın. vicdan azabı olmak istiyor size.