Sorun olmaz diye birşey yok ama kaliteli hizmet alırsın ama mesela bir ticket açtın bir şekilde sana anında cevap veremediler diyelim; hemen vay efendim falanca firmadan hizmet aldım , hizmet anlayışı bu mudur , bu nasıl iş gibi telkinlerde bulunacaksanız bırakın Karınca Hosting'i ; doruk.net 'ten bile hizmet almayın onun haricinde sorun çıkartmazlar!
Kolay Gelsin