[Conversation started on 01/17/10 18:02:03]
[01/17/10 18:02:03 ] y6.legolas[at]gmail.com : eyüp
[01/17/10 18:02:10 ] uhs18[at]hotmail.com : efendım
[01/17/10 18:02:14 ] y6.legolas[at]gmail.com : bana rapid bulur musun vps için
[01/17/10 18:02:20 ] y6.legolas[at]gmail.com : sana da upload yapıvereyim
[01/17/10 18:02:27 ] uhs18[at]hotmail.com : abi memleketteyım wallaİ:S
[01/17/10 18:02:34 ] y6.legolas[at]gmail.com : ne zaman dönecen f
[01/17/10 18:02:35 ] y6.legolas[at]gmail.com : :d
[01/17/10 18:02:56 ] uhs18[at]hotmail.com : 20 gune donerım herhalde
[You have closed the window on 17 Jan 2010 18:05:31]

Aramızda ki son konuşma bu şekilde olmuştur.

Edit: Daha önce ortak vps alıp, kullandık. Online olduğu zaman sorununu gidereceğini düşünüyorum ama yine de güvenip güvenmemek sana kalmış. Vps parasını 2 ay sonra aldım kendisinden ama her seferinde söylüyordu. "Abi aklımda param olunca göndereceğim diye."