Konu
Site gerçekten yavaşmı banamı öyle geliyor
24-01-2010, 01:59:03
#5
woldemort69
FatihGUNGOR adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende hızlı açıldı sorun yok.
iwebtool'dan da speed test yapabilirsiniz
http://www.iwebtool.com/speed_test?domain=lensyorum.net
hocam çok saol r10 dan biri dizine eklemedi sitemi nedeni çok yavaşmış ben de anlayamadım kolay gelsin...
1 lensyorum.net 36.91 KB 3 seconds 0.08 seconds