Konu
Site gerçekten yavaşmı banamı öyle geliyor
24-01-2010, 01:44:40
#1
woldemort69
arkadaşlar site
lensyorum.net
sizde site nasıl açılıyor yavaşmı normalmi bana yavaş açılıyor gibi geldi birde adsense yerleşimleri nasıl olmuş değerlendirirseniz sevinirim