BHCoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
merhaba. bütceniz açlık sınırının üzerinde ise görüşebiliriz.
www.oguzkoc.com.tr
Kodlamada arkadaşı tavsiye ederim...
Çok iyi bir kodlamacıdır.

Tasarımda ise bende anlaşmak isterseniz ;

Referanslarım : https://www.r10.net/ucretli-tasarim-i...-referans.html

Msn : destek@dokutasarim.com

Eklerseniz,Oğuz bey ile msn'de görüşebilir davet ederek..

Ben sadece tasarımını yaparım.Uyarsa tabi..