Kodlamada arkadaşı tavsiye ederim...
Çok iyi bir kodlamacıdır.
Tasarımda ise bende anlaşmak isterseniz ;
Referanslarım :
https://www.r10.net/ucretli-tasarim-i...-referans.html
Msn :
destek@dokutasarim.com
Eklerseniz,Oğuz bey ile msn'de görüşebilir davet ederek..
Ben sadece tasarımını yaparım.Uyarsa tabi..