Konu
özelleştirmelerden nefret ediyorum!
23-01-2010, 22:42:54
#7
verlieb40
TekimNet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
cikis yapmaya gerek yok ayarlardan Web Geçmişi deaktif edin
teşekkürler hocam. bu olay benimde canımı sıkıyordu ama aklıma gelmedi deaktif etmek
kurtuldum sonunda