TekimNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cikis yapmaya gerek yok ayarlardan Web Geçmişi deaktif edin
teşekkürler hocam. bu olay benimde canımı sıkıyordu ama aklıma gelmedi deaktif etmek kurtuldum sonunda