Konu
özelleştirmelerden nefret ediyorum!
23-01-2010, 22:07:51
#6
utq_
bydewa adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
sıralamanızı kontrol etmek için kullanmadığınız tarayıcını kullanın, örn. ben firefox kullanıyorum, sitemin sıralamasına ie de bakıyorum.
aynen...