güvenlik açıcındna html hepsındne ıyıdır.hemde bişeylerın taklıt edılemsı ıyıdır ozman senın yaptıgın şeyın ozaman ıyı bişe oldugunu anlarsın...konu gunceldir...
Bu kadar iyimser olursanız (Veya çalışmayı satabilmek için öyle göstermeye çalışırsanız) sizi bile kopyalarlar haberiniz olmaz. Taklit edilmek iyidir dersiniz ondan sonra...