Kuzenimin adına başvuru yaptım, adsense hesabı yoktu çokta umutlu değildik ama 1-2 saat içerisinde kabul edildi.
Söylendiği gibi özel arama kutusu ile başvurmadık. Sadece yeni bir gmail hesabı aldık sonra blogspot ile bir blog açtık ve sidebara adsense reklamı yerleştirdik. Yerleştirirken hesabınız yok başvurmak istermisiniz diye uyarı aldık. Biz devam dedik ve 1-2 saat içerisinde hesap onaylandı.
Bu bilgiyi verene teşekkürler